TIPS & TRICKS
Business networking: Cum sa castigi clienti prin networking?
Vanator sau fermier? Acest articol este despre cum sa-ti construiesti o retea valoroasa de conexiuni prin business networking. Experienta ne-a dovedit ca impactul oricarei campanii de marketing este multiplicat exponential de recomandarile transmise de la om la om, de plusul de credibilitate pe care il ofera referinta primita de la un cunoscut. Insa, majoritatea persoanelor care participa la o intalnire de networking pleaca cu urmatorul gand in minte: hai sa vad cine participa, ca sa stiu cu cine stau de vorba in pauze astfel incat sa am sanse sa gasesc un client in urma intalnirii. Intreaba-te, insa, urmatorul lucru: daca toata lumea gandeste asa, cati oare din cei prezenti la o intalnire de business networking a venit sa cumpere ceva? Facand o analogie cu diferentele dintre roadele muncii unui fermier si cele ale unui vanator, putem spune ca business networking-ul este, mai degraba, similar activitatitatilor unui fermier. Util ar fi sa mergi la o intalnire de networking cu urmatorul mindset: „Cum pot eu sa ajut oamenii prezenti aici, mai ales pe cei care mi-as dori sa se afle in reteaua mea de conexiuni?”. Fii tu primul care actioneaza si ofera un ajutor, apoi persoanele pe care le-ai ajutat vor dori din proprie initiativa sa colaboreze cu tine. Networking inseamna cultivarea relatiilor urmarind mai intai sa oferi, fara asteptarea de a primi imediat ceva inapoi. Puterea exemplului si business networking-ul „Daca altii au facut ceva inseamna ca este un lucru bun si trebuie macar sa incerc si eu.” reprezinta un element care ne influenteaza deciziile si comportamentul fara sa fim constienti de asta. Alegem hotelurile care au mai multe aprecieri pozitive, preferam restaurantele mai aglomerate, alegem partenerii care au mai multe testimoniale. Un business networking eficient te ajuta sa iti construiesti natural acea „aprobare sociala” de care ai nevoie pentru a avea un plus de credibilitate in fata clientilor. De cele mai multe ori poti face afaceri cu partenerii/clientii/furnizorii persoanelor din cercul tau de conexiuni. Atunci cand ei au incredere sa te recomande, profiti de adevarata putere a networkung-ului. Parteneriate cu firme complementare Cele mai fructuoase parteneriate sunt cele cu organizatii ce ofera servicii/produse complementare cu ale tale. Fa o analiza a publicului tau tinta si vezi in ce segmente poti sa-ti imparti clientii, apoi gandeste-te la ce servicii sau produse acceseaza fiecare categorie de clienti. Ar fi ideal sa inchei parteneriate cu firmele din domenii complementare, in acest fel vei putea sa oferi si sa primesti recomandari directe. Merita investitia de timp in business networking? Un factor esential pentru un business networking care sa genereze rezultate este investitia de timp. Este necesar sa-ti aloci timp sa mergi la intalniri cu oameni de afaceri sau profesionisti din domeniul tau de activitate si apoi sa stabilesti intalniri individuale cu persoanele cu care ai reusit sa relationezi. Ecuatia esentiala a profitului pe care trebuie sa o urmaresti la intalnirile de networking este Vizibilitate + Credibilitate = Profit. Nu este indeajuns ca oamenii sa te vada prezent, trebuie sa le castigi increderea. Gandeste-te cum poti dovedi faptul ca esti serios si respecti anumite standarde de calitate. Cea mai simpla modalitate este sa le dai celor prezenti la intalnirea de networking ocazia sa incerce ceea ce oferi tu prin mostre sau servicii demo. Tu cat timp investesti in activitati business networking care sa-ti sustina campaniile de marketing?
VEZI ARTICOLUL
Social Media vs Email Marketing
Social Media vs Email Marketing este un subiect de dezbatut de mult in conferintele de marketing. Ultimele modificari operate de Facebook au dus la o scadere dramatica a “organic reach-ului” , adica a numarului de persoane care vad o postare, cat si la o crestere semnificativa a costurilor campaniilor de publicitate platita prin “boost post”, ceea ce determina marketerii sa caute noi canale de comunicare. Un studiu efectuat de Social@Ogilvy incepand cu anul 2014, arata clar ca volumul continutului necomercial publicat de branduri pe Facebook tinde spre 10% din totalul posturilor publicate, fiind doar o chestiune de timp pana cand acesta va deveni inexistent. Asta nu inseamna ca incepand de maine companiile vor renunta la conturile de Social Media, insa le vor folosi doar pentru publicarea de reclame, anunturi si vor gasi alte canalele prin care sa comunice continut relevant pentru publicul tinta. Unul dintre aceste canale poate fi Email Marketing-ul care, chiar daca din cauza spamului si-a pierdut din puterea de convingere pe care o avea acum 10-15 ani, ramane o unealta de comunicare extrem de puternica atunci cand campaniile de e-mail marketing sunt segmentate corect si livreaza doar continut personalizat si relevant. In acest material vrem sa va prezentam cateva avantaje ale campaniilor de newsletter si sa vedem daca exista un castigator in duelul Social Media vs Email Marketing.  Iata cateva criterii de departajare: Atentia Email-ul atrage atentia mai mult decat un simplu post pe Facebook (chiar daca acesta este “sponsorizat”) sau Twitter. Tinand cont de modificarile efectuate de Facebook, numarul persoanelor ce vad mesajele noastre a scazut dramatic, iar pentru a obtine o audienta semnificativa este necesar sa investim tot mai mult in campanii sponsorizate. In cazul campaniilor de Email Marketing lucrurile sunt putin diferite. Chiar daca in prima faza email-ul nu este vazut de atat de multi oameni ca in cazul postarilor sponsorizate de pe Facebook, acestia au mai putine mail-uri decat update-uri pe newsfeed-ul personal. In plus, in momentul in care utilizatorul vede un email, instinctiv acesta efectueaza o actine, chiar daca uneori aceasta actiune este apsarea butonul “Delete”. Cheia este sa nu trimitem acelasi email tuturor persoanelor din baza de date, ci sa facem cate un newsletter personalizat in functie de interese, accesarile de pe site, zona geografica, functia, ori alte criterii de segmentare ale bazei de date. De exemplu, varianta: “Buna ziua doamna Popescu, va invitam cu drag la conferinta nationala a directorilor de resurse umane din data 29 martie.” poate fi inlocuita cu: “Buna ziua doamna Popescu, stim ca in Romania misiunea unui HR Manager nu este deloc usoara si apar zilnic provocari legate de legislatie, mentinerea obiectivitatii, medierea conflictelor si tensiunilor dintre diferite departamente. De asemenea, am observat ca in ultimele luni ati acordat o atentie deosebita workshopurilor adresate directorilor de resurse umane si ne-am gandit ca participarea la conferinta nationala a directorilor de resurse umane ar putea sa va ajute sa va indepliniti obiectivele profesionale.” Criteriile de segmentare fiind functia si timpul petrecut pe un anume produs de pe site, am obtinut un mesaj foarte personalizat care, combinat cu un design atractiv, poate face minuni in privinta ratei de conversie. Control mai bun In cazul campaniilor de Email Marketing ai control absolut asupra design-ului folosit, continutului ce doresti sa apara in inbox, link-urile catre care sa se faca trimitere. In cazul platformelor de Social Media suntem limitati de panoul de control ce trebuie accesat in momentul in care dorim sa incepem o campanie. Impact personal Email-ul este mult mai personal decat un mesaj al unei campanii pe retelele de Social Media. Daca depunem putin efort vom reusi sa cream un continut mai personal, ce este interpretat de catre persoana care citeste email-ul ca fiind adresat numai ei. Daca o campanie de email marketing este personalizata prin tehnicile descrise la punctul 1, oamenii vor ramane cu impresia ca acel email chiar le este destinat, astfel rata de deschidere si click va creste. Balanta Social Media vs Email Marketing inclina la acest punct catre campaniile de mailing. Trimiterea targetata Prin campaniile de Email Marketing avem o posibilitate de a ne segmenta mult mai bine baza de date si de a fi siguri ca mesajul trimis va fi vizualizat intr-un procent de peste 90% de persoane relevante. Desi retelele de socializare ne pun la dispozitie criterii de segmentare, acestea nu sunt exacte. Spre exemplu, o firma care vinde aparate foto si produse destinate fotografilor amatori si profesionisti vrea sa lanseze o campanie privind promovarea unui nou tip de obiectiv. Managerul de campanie poate alege sa targeteze persoanele care au dat “Like” paginilor de fotografie, insa sunt mari sanse ca peste 50% sa fie doar persoane carora le-a placut foarte mult o imagine si nu fotografi amatori. Poate de asemenea sa includa in campanie persoanele care si-au trecut la sectiunea de interese fotografia, insa foarte multe persoane aleg sa bifeze acest interes pentru ca este „la moda” sau pentru ca au facut cateva selfiuri cu telefonul mobil si au impresia ca sunt fotografi profesionisti. In cazul in care compania ar alege ca si strategie construirea unei baze de date de email-uri si persoane interesate, lucrurile ar sta cu totul altfel si ar putea colecta mult mai multe informatii despre preferintele reale ale publicului tinta. Frecventa de utilizare Email-ul este inca cel mai folosit mijloc de comunicare daca luam in calcul toate categoriile sociale. Cele mai multe persoane isi verifica mail-ul garantat la prima ora a diminetii si inainte sa mearga la culcare. Am ales sa prezentam aceste avantaje ale campaniilor de mailing pentru a va pune pe ganduri cu privire la eficienta pe care o poate avea o campanie strategica de newsletter. Totusi, si retelele de socializare au atuurile lor despre care vom vorbi in alte articole, iar duelul Social Media vs Email Marketing nu are neaparat un castigator. Mai degraba ar trebui sa se transforme intr-o intrecere de echipa, in care o parte sa o sustina pe cealalta. Adresam astfel intrebarea de final: in strategia de comunicare a companiei din care faci parte, folosesti atat Social Media cat si Email Marketing?
VEZI ARTICOLUL
6 sfaturi pentru un site de prezentare cu impact
  Un studiu realizat in anul 2015 de eMarketer releva faptul ca 80% dintre persoanele intre 18-40 de ani cauta un brand online atunci cand au nevoie de un produs/serviciu sau doresc un plus de credibilitate inainte de a face o achizitie. Marea majoritate a persoanelor ce au participat la acest studiu mentioneaza ca principalii factori care le pot influenta pozitiv sau negativ parerea sunt designul site-ului, usurinta cu care gasesc informatiile dorite pe site, timpul de raspuns al consilierilor – lucruri valabile pentru afacerile ce au un site de prezentare. Exista multe alternative atunci cand vrei sa-ti construiesti un website de prezentare: sa-l faci cu un prieten/freelancer si sa dai mai putini bani, dar sa nu fii atat de sigur ca rezultatul se va ridica la asteptarile tale, sa aloci un buget mai mare in detrimentul altor proiecte si sa-l realizezi cu o agentie specializata, sa-l faci pe o platforma WordPress, Joomla sau sa-l construiesti de la zero. Fara a intra prea mult in detalii tehnice, iata sase elemente de care trebuie sa tii cont indiferent de varianta pe care o alegi. Asigura-te ca vei putea sa-ti administrezi singur(a) site-ul Este foarte important sa nu depinzi de firma care ti-a realizat site-ul pentru mici modificari, uploadarea pozelor de produs, articolelor sau crearea noilor pagini. Viitorul tau site trebuie sa aiba un panou de admistrare simplu de utilizat si flexibil, care sa iti permita sa modifici/adaugi foarte usor continut. Daca ai nevoie doar de un site de prezentare poti utiliza o platforma open source precum WordPress, care are deja creat un sistem de management al continutului performant. Pentru a vedea cum functioneaza iti poti crea gratuit un cont pe https://wordpress.com/create/. Daca alegi o firma care iti pune la dispozitie propriul sistem de administrare a continutului, asigura-te ca vei putea sa creezi noi pagini, sa adaugi sau sa stergi cu usurinta parti din continut. Solicita ca site-ul sa aiba o versiune pentru dispozitivele mobile Rata de accesare a internetului de pe dispozitivele mobile este in continua crestere, iar generatia millennials (persoanele nascute in intervalul 1980-2000) ajunge la maturitate si incepe sa conteze din ce in ce mai mult ca pondere din totalul consumatorilor din piata. Marea majoritate folosesc smartphoneuri, astfel incat, daca vrei sa ai acces la acest segment de consumatori este necesar ca site-ul tau sa poata fi accesat de pe telefoane si tablete. In plus Google tine cont in rankingul siteurilor de acest criteriu. Daca site-ul tau nu are o versiune de mobil, va avea o pozitie inferioara in cautarile Google fata de alte pagini similare care sunt optimizate pentru dispozitivele mobile. In concluzie, daca vrei sa ajungi pe prima pagina in Google este oblgatoriu ca website-ul sa fie gandit si pentru a fi afisat pe dispozitivele mobile. Musai un site de prezentare trebuie sa fie optimizat SEO SEO (Search Engine Optimization) inseamna ca un website de prezentare trebuie sa corespunda criteriior urmarite de motoarele de cautare, astfel incat paginile websiteului tau sa aiba o pozitie buna in afisari dupa anumite cuvinte cheie. Asigura-te ca firma care realizeaza websiteul iti va spune de ce va tine cont din punct de vedere SEO si sa iti dea posibilitatea ca in panoul de administrare sa introduci pentru fiecare pagina cuvintele cheie dorite, descrierile si titlurile paginilor. Astfel, dupa ce vei invata mai multe despre SEO, vei putea sa personalizezi fiecare pagina dupa cuvintele cheie pe care le targetezi. Instaleaza-ti un modul de newsletter Este important sa fructifici cat mai mult vizitatorii care iti acceseaza siteul. Una din modalitatile prin care poti tine legatura cu publicul tau tina este newsletterul. Este necesar sa iti construiesti o baza de date pentru a face acest lucru, tocmai de aceea site-ul tau trebuie sa permita vizitatorilor sa se aboneze la newsletter. Poti oferi sfaturi sau vouchere gratuite pentru a-i incuraja pe oameni sa isi lase datele personale. Este important sa iti segmentezi cat mai bine baza de abonati, astfel incat sa poti transmite newslettere targetate, care sa starneasca interesul si sa aiba o rata mare de deschidere. Creeaza continut si foloseste conceptul de „inbound marketing” „Inbound marketing” este un concept care indeamna sa atragi cumparatorii catre tine, mai degraba decat sa impingi ofertele in piata „strigand” pe cat mai multe canale de comunicare. Cum poti face asta? In primul rand, oferind valoare vizitatorilor pe websiteul tau, publicand continut relevant, astfel incat lumea sa simta ca are ceva de castigat, nu doar ca vizualizeaza o reclama. Pune-ti urmatoarea intrebare: „Ce pot sa le ofer vizitatorilor de pe site-ul meu, astfel incat acestia sa-mi fie recunoscatori si sa revina din proprie initiativa catre brandul meu?” Vei ajunge in topul Google daca publici constant continut nou pe site-ul tau si daca vizitatorii petrec timp navigand prin acest continut, confirmand ca el este relevant si util. Gandeste strategic si promoveaza-ti site-ul de prezentare Gandeste pe termen lung atunci cand iti faci un site de prezentare si incearca sa vizulizezi care sunt modurile prin care acest website te poate ajuta in urmatorii 3-5 ani sa atragi mai multi clienti si sa comunici cu publicul tau tinta. Un site de prezentare trebuie sa fie o sursa de venit pentru afacerea ta, un mijloc care iti aduce vizibilitate si credibilitate, nu un cost. Astfel ca trebuie sa te gandesti si la o strategie de promovare a websiteului in mediul online. Poti avea in vedere urmatoarele metode: anunturi platite pe Google AdWords, Facebook Ads, postari pe retelele sociale, parteneriate cu site-uri complementare, concursuri, articole si continut video pe blog care sa fie urmarit de publicul tau tinta.
VEZI ARTICOLUL
Facebook engagement: 5 tehnici pentru ca o pagina sa aiba succes
La o simpla observare a comportamentului persoanelor cu care interactionam, constatam ca se intampla din ce in ce mai rar sa treaca o zi fara a accesa Facebook. Un studiu WordStream privind rata de engagement pe Facebook arata ca 65% dintre utilizatori acceseaza platforma de socializare zilnic. In tot acest „Facebook rush”, intrebarile pe care si le adreseaza pe buna dreptate multi oameni de marketing sunt: Cum pot sa am facebook engagement pe pagina companiei intr-o piata sufocata de reclame? Merita oare sa-mi promovez compania pe Facebook? Cert este ca a devenit din ce in ce mai greu sa ne diferentiem de concurenta si sa ajungem la publicul interesat de ceea ce oferim. Cu peste 1 miliard de utilizatori in reteaua de socializare, agentiile de marketing trebuie sa fie din ce in ce mai creative pentru a starni Facebook engagement si a-si mari audientele. Este dificil, dar nu imposibil! Uite aici cateva idei de marketing care te vor ajuta sa cresti vizibilitatea paginii tale: 1. Segmenteaza-ti audienta si calculeaza valoarea pe click Stiai ca poti targeta pe Facebook femei care vorbesc limba engleza si franceza, cu varsta intre 31-46 de ani, ce locuiesc pe o raza de 10 km fata de orasul Sighisoara si au copii mici? Acest nivel sofisticat de targetare este unul dintre principalele motive pentru care trebuie sa fii entuziasmat ca poti folosi Facebook ca unealta de marketing. Fa un profil al clientilor tai tinta si imparte-i pe categorii/segmente cu nevoi si caracteristici comune. Pentru fiecare categorie de clienti construieste un mesaj personalizat care sa rezoneze cu provocarile si asteptarile persoanelor din acel segment. Astfel iti vei imbunatati atat rata de vizualizare a anunturilor cat si rata de conversie. Atentie! Daca folosesti aceasta strategie trebuie adaptata produselor si serviciilor pe care le vinzi tinand cont de marja de profit pe fiecare unitate vanduta sau valoarea beneficiului pentru fiecare click primit. Calculeaza cat valoreaza in medie un click primit? Monitorizeaza permanent audienta si asigura-te ca segmentarea este potrivita, altfel s-ar putea sa nu fie nimeni care sa-ti vada reclamele. 2. Creeaza video-uri scurte care sa corespunda unui interes al publicului tinta Ai inceput deja sa utilizezi video-uri pentru promovarea diverselor produse/servicii pe Facebook dar nu au dat rezultate? Pot fi doua motive: Video-urile tale sunt prea lungi pentru a crea engagement pe Facebook Nu starnesc indeajuns de mult interesul utilizatorilor Utilizatorii Facebook folosesc reteaua de socializare pentru… ai ghicit! a socializa. Vor sa-si omoare timpul liber, sa-si urmareasca prietenii, sa citeasca articole sau sa vizualizeze poze cu pisici. Toate acestea si alte scopuri ale utilizarii Facebook reprezinta interesele publicului tau tinta pe reteaua de socializare Ai nevoie de ceva care sa le distraga atentia intr-un mod placut si neagresiv. Ce alta varianta mai buna decat un video de impact dar in acelasi timp care sa aduca plus valoare pe unul din interesele publicului tau tinta? 3. Foloseste contactul vizual in imagini pentru a avea Facebook engagement Oamenii urmaresc ce fac ceilalti oameni. Daca esti intr-o camera cu mai multe persoane si toti se uita in sus, instinctiv te vei uita si tu. Asa este natura umana. “Human beings have a natural tendency to follow the gaze of others, and we have been coached since birth to follow arrows directing us to where we should be looking/going”,afirma Gregory Ciotti intr-o analiza realizata pentru  Help Scout. Foloseste-te de aceste lucruri pentru a directiona atentia vizitatorilor catre cea mai importanta parte a reclamei tale vizuale. Daca ai un call-to-action ai putea folosi o persoana care sa directioneze vizual atentia catre el. Astfel vei creste rata de engagement pe Facebook. 4. Targeteaza potentialii si actualii clienti pe care ii ai folosind adresa de mail Stiai ca poti folosi o lista de email-uri si sa le arati doar lor reclamele? Cu ajutorul acestui tool poti folosi contactele pe care le-ai adunat din alte canale (newsletter, carti de vizita etc.) pentru a le arata reclamele tale si a avea Facebook engagement. Pe langa audienta super targetata (Vezi pasul 1.) este recomandat sa folosesti contactele pe care le ai deja, dar intr-o maniera personalizata. De exemplu, sa spunem ca ai oferit gratuit utilizatorilor pe site-ul tau un ghid cu titlul “Cum sa slabesti in 5 zile.”.  Poti folosi aceasta audienta pentru a o targeta cu o reclama foarte specifica, ce face referire la ghidul pe care l-au descarcat deja si care ar fi urmatorul pas in comunicarea cu ei. 5. Umanizeaza-ti campaniile pentru a avea engagement pe Facebook Facebook is all about the people! Scopul principal al retelei de socializare Facebook a fost sa intareasca relatiile interpersonale, nu ca tu sa-ti promovezi produsele/serviciile. Este un lucru destul de usor de uitat dar esential daca vrei sa ai engagement pe Facebook. Problema este ca, folosind doar campanii directionate catre brand si catre compania pe care o promovezi, s-ar putea sa nu iti indeplineasti obiectivele. Trebuie sa arati publicului tau fata umana din spatele brandului si sa tii cont ca este esential sa postezi si continut non-comercial, care sa aduca un beneficiu celor ce dau click pe ad-urile tale. Tu trebuie sa fii primul care ofera ceva. Nu este usor sa ai engagement pe Facebook, dar pagina companiei tale ar putea deveni unul din principalele canale de interactiune cu clientii si prospectii, o sursa de leaduri noi dar si un mod de vanzare. Tu ce strategie de marketing ai ales pentru a avea Facebook engagement?
VEZI ARTICOLUL
Conferinta #WebBiz – Dezvoltarea afacerilor de succes in mediul online
Agentia interactiva de evenimente MB EVENT cu sprijinul Camerei de Comert si Industrie Iasi organizeaza Conferinta #WebBiz – „Dezvoltarea afacerilor de succes in mediul online”. Evenimentul va avea loc joi, 23 iunie 2016, in Sala Mare a Camerei de Comert si Industrie din Iasi. Conferinta #WebBiz este primul eveniment complex de dezvoltare a afacerilor in mediul online desfasurat in Iasi, reprezentat de 14 specialistii de top din industria online, care vor impartasi experientele proprii din cadrul ariilor de expertiza: internet branding, webdesign, marketing online si social-media. Speakerii vor prezenta instrumente de succes utilizate in mediul online. Evenimentul va incepe de la ora 9:00, se va incheia la ora 17:00 si este format din trei sectiuni: – Sectiunea Start WebBiz, care incorporeaza patru sesiuni: Strategii de succes in mediul online, Impact in online media, Comunicarea online, Brandul personal in online; – Sectiunea de seminarii interactive, unde vor fi prezentate utilizarea tehnicilor, strategiilor, mecanismelor, campaniilor de succes in mediul online. Vor avea loc 12 seminarii interactive, in cadrul sesiunilor: Design web si E-commerce, SEO si Google Adwords, Social-Media, Content Marketing si Blogging, Strategie de business online; – Sectiuni active de business networking. Prin acest eveniment se doreste a se prezenta instrumente pentru dezvoltarea afacerilor in mediul online: tehnici, strategii, mecanisme, campanii eficiente care sa stimuleze, sa inspire si sa dezvolte profesional managerii, detinatorii, fondatorii, partenerii de business si antreprenorii care activeaza in mediul de afaceri din Iasi. Printre speakerii care vor fi prezenti se regasesc specialisti cu notorietate, reprezentanti ai companiilor si agentiilor de top din industria online din Iasi. Speakerii care vor sustine prezentari la eveniment sunt: Mihail Birsan, Manager MB EVENT Ciprian Dron, CEO Unity Group  Andreea Ignat, Branch Manager Kooperativa 2.0  Diana Dumitriu, Project Manager Artvertising Crina Lica, Marketing Manager Artvertising Catalina Hirean, Copywriter Artvertising Andreea Marinciu, Content Manager Grapefruit Flavian Cristea, Digital Strategist Grapefruit Victor Keller, Graphic Designer Grapefruit Madalina Haciu, PR Manager Imagico Monica Astefanoae, Account Planner Imagico Andrei Antal, Business Development Manager Creative Wings Radu Ungureanu, PHP Developer Taktica Media Mircea Serediuc, Public speaker & Podcaster Tzury.ro Acest eveniment se adreseaza: – Managerilor care doresc sa-si dezvolte afaceri de succes in mediul online, sa obtina solutii optime sau noi colaboratori in cadrul agentiilor din industria online; – Detinatorilor sau fondatorilor de afaceri in mediul online – magazine online sau afaceri online de prestare servicii, pentru a-si creste vanzarile; – Reprezentantilor departamentelor Marketing, Vanzari, Promovare care doresc sa creasca vanzarile, sa promoveze mai eficient sau sa creeze campanii de succes pentru companiile in care activeaza; – Antreprenorilor care doresc sa initieze, sa implementeze, sa dezvolte sau sa-si promoveze afacerea in mediul online; – Reprezentantilor asociatiilor si institutiilor, care doresc sa identifice noi oferte si potentiali colaboratori pentru proiectele din sectorul online; – Persoanelor care activeaza in domeniile: webdesign, branding, marketing online, social-media si isi propun sa aprofundeze cunostintele, sa obtina experienta sau sa afle informatii noi despre tehnicile eficiente, utilizate in industria online; – Persoanelor interesate de noile tendinte si tehnici din online. Taxa de participare la eveniment este de 100 RON (in cazul efectuarii platii in perioada 25 mai – 15 iunie 2016) si 125 RON, daca plata se face in perioada 15 iunie – 22 iunie 2016. Aceasta include: accesul la conferinta si la toate seminariile interactive, mapa participantului, pauze de cafea, sesiuni active de business networking. Daca doresti sa participi la acest eveniment, completeaza formularul de inregistrare, pentru a-ti asigura ocuparea locului. Acest eveniment este dedicat stimularii promovarii agentiilor, companiilor si specialistilor de internet branding, webdesign, marketing online si social-media din Iasi. Programul evenimentului: http://www.eventprofs.ro/wp-content/uploads/2016/05/Program-Conferinta-WebBiz-1.pdf Formular inregistrare: http://goo.gl/forms/0JSWDWhZcVcVPDm03
VEZI ARTICOLUL
Conferinta Iasi Antreprenor 2016
Dorești să implementezi sau să dezvolți o afacere? Cauți soluții de dezvoltare antreprenorială? Ești interesat de structuri de accelerare a afacerii? Îți propui să investești în proiecte antreprenoriale? Ești în căutarea de soluții pentru finanțare? Atunci evenimentul acesta este pentru tine! Participă la Conferința Iași Antreprenor – eveniment complex de dezvoltare antreprenorială, organizată de agenția de evenimente MB EVENT cu sprijinul Camerei de Comerț și Industrie Iași în data de 25 octombrie 2016, între orele 9:00 – 17:30. La eveniment vor participa în calitate de speakeri: Marius Alexa (Arhipelago) Pavel Sotir (Business Development Manager BizzClub Iași) Catrinel Zaharia (Autoare Totul pentru Femei) Angela Achiței (Președinte ADV & Util Deco) Nicoleta Hrițcu (Antreprenor Cuptorul Moldovencei) Ioana Gamen (Partner Conferința Business Angels România) Gabriel Achelăriței (Partner Manager Terra Centrum) Gabriela Coman (Coordonator Incubator de afaceri – Tehnopolis) Florin Bărhălescu (Sales Manager Icar Tours) Cătălin Scripcariu (Start-up Weekend) Vali Țugui (Creative Partner IBS TV) Etienne Ignat (Consilier local Primăria Municipiului Iași) În cadrul evenimentului, vei afla informații despre tactici de creștere antreprenorială, modele unicat de antreprenoriat, structuri, programe și evenimente de dezvoltare antreprenorială, povești de succes, surse de finanțare, dezbateri asupra conceptelor de antreprenoriat feminin, social, civic și politic. Vei avea ocazia să descoperi strategii de dezvoltarea antreprenorială, oportunitatea de a găsi parteneri importanți, pentru a crește sau scala afacerea, potențiali clienți, posibilitatea de a însuși practici antreprenoriale noi și modele inovative de afaceri. Taxa de participare la eveniment este de 120 RON – Early Bird (în cazul efectuării plății în perioada 15 septembrie – 30 septembrie 2016), 140 RON – Regular Ticket, dacă plata se efectuează în perioada 1 octombrie – 14 octombrie 2016 și 150 RON – Late Ticket, dacă plata se efectuează în perioada 15 octombrie – 24 octombrie. În plus, aveți posibilitatea de a beneficia de asociere de imagine și promovare în cadrul Conferinței Iași Antreprenor 2016. Pentru detalii privind pachetele de publicitate puteți folosi modalitățile de contact de mai jos. E-mail: office@eventprofs.ro Telefon: 0748-247.737. Formular de înregistrare: https://goo.gl/forms/MDcrmVAyM99CKqiw1  Pagină eveniment: www.eventprofs.ro
VEZI ARTICOLUL
JCI Romania National Conference 6-9 oct 2016 @ Iasi
Federația Junior Chamber International România a fost întemeiată în 2003 și este alcătuită în prezent din organizațiile locale JCI București, JCI Constanța, JCI Timișoara, JCI Cluj, JCI Brașov, JCI Iași, JCI Craiova, JCI Prahova, JCI Târgu Mureș și grupurile de inițiativă din Galați și Impact (București). Cu peste 250 de membri activi, la nivel național, organizația are ca scop implicarea tinerilor activi cu vârste cuprinse între 18 – 40 de ani pentru dezvoltarea de impact pozitiv în comunități. JCI România este membră cu drepturi depline a organizației Junior Chamber Internațional. JCI IASI este o organizație formată din tineri antreprenori si profesioniști in activitățile lor precum manageri, directori de vânzări, consultanți, jurnaliști, directori de resurse umane, economiști, profesioniști in industria IT. Membrii JCI Iasi planuiesc și implementeaza proiecte care aduc schimbări pozitive în comunitatea locală sau chiar la nivel național. Prin proiectele implementate, membrii JCI Iasi iși propun să devină mai buni atat la nivel profesional, cât și la nivel personal, dezvoltându-și calitățiile de leadership, care sunt necesare pentru a genera schimbări pozitive in comunitate, atât în Romania cât și în lumea intreaga. JCI Iasi a fost fondată în 2006. Câteva din proiectele cu tradiție organizate de către JCI Iasi sunt: BNE (Business Networking Event), Femei de Afaceri cu Stil, Fondul de Burse pentru copii din mediul rural, acțiuni de plantare de copaci și donare de sânge iar anul acesta vor iniția un Program de mentorat pentru tinerii antreprenori. În toamna aceasta are loc la Iași Conferinta Nationala JCI. Mai multe detalii despre eveniment gasești aici: Program și Înscrieri Agenda: Thursday 06 October: 17.30 – 19.30 JCI Conference 19.30 – 20.00 Coffe Break 20.00 – 22.00 Dinner and Opening Ceremony 22.00 – 02.00 Welcome Party in #romaniancityoflove Friday 07 October: 09.00 – 12.00 Awesome Training 1/Awesome Training 2/General Assembly 1 12.00 – 14.00 Lunch 14.00 – 17.00 JCI Share Experiences and Projects 17.00 – 20.00 Guided Iasi City Tour 20.00 – 21.00 Dinner 21.00 – 02.00 Party Saturday 08 October: 09.00 – 13.00 Uncommon Business Networking 13.00 – 15.00 Lunch 15.00 – 18.00 General Assembly 2/International Presentation 18.00 – 19.00 Free Time 19.00 – 21.00 Ten Young Outstanding People Awards 21.00 – 23.00 JCI Romania Awads 23.00 – 02.00 Party in #romaniancityoflove Sunday 09 October: 09.00 – 12.00 Farewell Brunch Mai multe detalii despre eveniment gasești aici: Program și Înscrieri
VEZI ARTICOLUL
Târgul de Cariere 2016 @ Iași
Târgul de Cariere este locul unde găsești mii de oportunități de carieră: joburi, internshipuri, cursuri, stagii de practică, seminarii și concursuri. În 5 și 6 octombrie TdC ajunge la Iași.  Ediția cu numărul 11 a Târgului de Cariere la Iași va reuni cel puțin 5.000 de candidați și 60 de companii. Candidații vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu recrutorii pentru a afla care sunt oportunitățile disponibile de pe piața forței de muncă și pentru a aplica la joburile, internshipurile sau programele de voluntariat disponibile. PROGRAM: – 5 octombrie: între orele 10:00 și 19:00, în Atrium, Palas Mall – 6 octombrie: între orele 10:00 și 16:00, în Atrium, Palas Mall În plus, în prima zi între 15:00 – 19:00 va avea loc un Seminar susținut de Google: Atelierul Digital Acesta este un curs gratuit adresat tuturor studenților și tinerilor antreprenori, cu vârste cuprinse între 16 – 35 ani, care fac primii pași în online și vor să își dezvolte aptitudinile digitale sau să își înceapă cariera cu o bază solidă de cunoștințe Cine te va învăța? Vei avea șansa sa discuți cu specialiștii Google și pe parcursul sesiunii ei te vor ajuta să dobândești cunoștințele practice oferite de curs. Trainerii sunt profesioniști cu mare experiență în comunicare online, iar exemplele din cadrul cursului vor fi bazate pe experiența lor. Cursul offline reprezinta o rampa de lansare catre cel online, unde in urma parcurgerii a 23 de module de invatare, participantii primesc o certificare Google si IAB Europa recunoscuta de toti angajatorii UE. In urma participarii la cursul offline, participantii vor primi un mail de follow-up in care vor gasi o diploma de participare, prezentarea trainerului, plus alte informatii utile. Certificarea este generata automat de platforma Google, dupa ce termina cursul online. Vei afla detalii despre: Cum sa iti creezi o prezenta online Cum poti sa iti promovezi afacerea online SEO & SEM Social Media Retele de Afiliere Email Marketing Web Analytics Mai multe detalii aici: http://www.targuldecariere.ro/iasi-global/seminarii/ Vezi cum a fost ediția din 2015 aici: Târgul de Cariere Iași 6-7 Mai 2015 from Fapte on Vimeo.
VEZI ARTICOLUL
Business Angels Romania
Business Angels Romania doreste sa creasca gradul de constientizare si sa promoveze investiile de tip business angels drept o alegere potrivita pentru afaceri la inceput de drum. Comunitatea reprezinta o sursa de informatii si expertiza ce ajuta investitorii si antreprenorii sa inteleaga piata cu noile dezvoltari, tendinte si faciliteaza accesul la sursele relevante de finantare. Mai mult, Business Angel Romania este membru EBAN (The European Trade Association for Business Angels, Seed Funds and Early Stage Market Players), ce are in prezent 141 de membri din 41 de tari. In data de 8 – 9 noiembrie 2016, Business Angels Romania in parteneriat cu European Business Angels Network (EBAN)continua seria conferintelor cu cea de a doua editie la Iasi, un centru important in antreprenoriat, considerat cel mai important pol de crestere din zona IT in urmatoarea perioada. Tema conferintei este Realitatea economica romaneasca in contexul investitiilor de tip business angels 1. Punerea fata in fata a minimum 150 de specialisti ai domeniului business angels din afara tarii cu investitori si antreprenori din mediul de afaceri din Romania; 2. Prezentarea avantajelor in favoarea utilizarii angel investment; 3. Promovarea potentialului pe care Romania il are in domeniul IT&C, prin intermediul  unor ambasadori relevanti din domeniu; 4. Prezentarea legislatiei privind investitiile de tip business angels si a incubatoarelor de afaceri in context european; 5. Prezentarea unor povesti de succes in cazul investitiilor; 6. Desfasurarea proiectului international finantat de Comisia Europeana – ESIL 7. Expunerea a minimum 30 DE IDEI DE INVESTITII si START-UP-uri in sesiunile de PITCHING; 8. Prezentarea impactului EBAN la nivel international si a rolului BUSINESS  ANGELS ROMANIA asupra mediului de investitii; 9. Rolul pietei AeRO – segment de piata dedicat listarii companiilor start-up, ca alternativa la piata de capital, platforma administrata de  Bursa de Valori Bucuresti pentru dezvoltarea mediului de afaceri; 10. Conversia afacerilor locale si regionale in afaceri globale cu aportul investitorilor din retelele Business Angels internationale. Speakeri: CANDACE JOHNSON Presedinte EBAN, Business Angel Cuprins CANDACE JOHNSON Presedinte EBAN, Business Angel MARIUS GHENEA Business Angel, Director de Investitii in cadrul fondului 3TS Capital Partners UMBERTO DE FEO Manager Proiect ESIL European Project SERGIU NEGUT Business Angel, Consultant în Creșterea Afacerilor și Business Angels and Decan Asociat PHILIPPE GLUNTZ Presedinte BAE, Venture Capital & Private Equity BIANCA DANCILA GripADs ALEKSANDAR TASEV Presedinte SuperFounders, Akota ING ANA-MARIA ANDRONIC Consultant Proprietate Intelectuala DLA Piper DANIEL TIGANILA Business Angel, Co-fondator startups.ro si Start&Grow DAVID BLAKE LUDWIK SOBOLEWSKI Director General al Bursei de Valori din Bucuresti STELIAN BOGZA Co-fondator BenefitOnline.ro DANIEL VISOIU Co-Fondator Venture Connect MIKE COSTACHE Fondator & CEO Chargeback Armor ADRIANA DUMITRU CFO Blue Air Airline Management Solutions Inscrierile se fac aici: http://event.businessangelsromania.ro/ro/bilete/  MARIUS GHENE
VEZI ARTICOLUL
Introducerea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală pentru domeniile „.ro”
Introducerea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală pentru domeniile „.ro” va intra în aplicare începând cu data de 01 Iulie 2017. Stabilirea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală reprezintă o cerință necesară pentru alinierea domeniilor „.ro” la politicile adoptate de toate țările din lume. În Europa, în mod treptat, toate țările au trecut la înregistrarea pe perioadă limitată de timp a domeniilor cod de țară și reînnoirea în cazul în care solicitantul dorește folosirea în continuare a numelui. Ultima țară din Europa care a trecut la plata taxei anuale la domenii este Slovenia, în urmă cu cca. 4 ani. În prezent, România este singura țară din Europa care nu a introdus un tarif de mentenanță anuală pentru domenii. Stabilirea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală este justificată de următoarele cerințe și reglementată, după cum urmează: 1. Așa cum se arată și în documentul „Speculative and Abusive Registration of Internet Domain Names – Draft Principles of a Code of Conduct” al Comisiei Europene din anul 2000, tariful de înregistrare și mentenanță anual este necesar pentru acoperirea costurilor inițiale de înregistrare, precum și pentru acoperirea costurilor zilnice de menținere în funcțiune a înregistrării, cum ar fi: costurile pentru sistemul de nameservere, costuri pentru sistemul de înregistrare, costuri pentru serverul WHOIS, costuri pentru serviciul de „help desk”, costuri de dezvoltare hardware și software, costuri de întreținere și service, precum și costuri pentru asigurarea unei mai bune securități. 2. Stabilirea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală are de asemenea avantajul că va duce la deblocarea numelor de domenii „.ro”, care au fost înregistrate începând cu anul 1993, și care în prezent nu mai sunt folosite, fie că firmele ce le-au solicitat au dispărut, fie că persoana care le-a solicitat nu mai are nevoie de acele nume în prezent. 3. Tariful de înregistrare și mentenanță anuală a unui domeniu „.ro” se stabilește, la o valoare de referință pentru Registrul de domenii .ro și asigură atât serviciul de înregistrare cât și o perioadă de 5 ani de utilizare în condiții de securitate. După expirarea perioadei de 5 ani, se va achita anual o valoare de referință pentru Registrul de domenii .ro, necesară păstrării serviciului de utilizare a domeniului .ro în condiții de siguranță. 4. Pentru numele de domenii „.ro” înregistrate înainte de data de 01.07.2012, deținătorii dreptului de utilizare au obligația de a achita tariful de mentenanță anual în intervalul 01.07.2017-01.10.2017. Pentru domeniile „.ro” înregistrate în intervalul 01.07.2012 – 01.07.2017, tariful de mentenanță anual va fi achitat în momentul în care dreptul de utilizare a numelui de domeniu „.ro” este egal cu 5 ani de la data înregistrării. Registrul Român de domenii .ro – RoTLD va transmite informații și instrucțiuni importante la adresa de e-mail a deținătorului dreptului de folosință cu privire la introducerea tarifului de înregistrare și mentenanță anuală pentru domeniile „.ro”. ROTLD solicită în baza Regulilor de Înregistrare (Art. 20) și a Contractului de Înregistrare (Art. 4) de la www.rotld.ro ca deținătorii domeniilor .ro să verifice și să își actualizeze datele de contact cu ajutorul platformei de administrare domenii de la www.rotld.ro -> Administrare domenii. Publicat în data: 23-12-2016 Sursa: http://www.rotld.ro/  ​
VEZI ARTICOLUL
Cum vor arata noile reclame in Instagram Stories?
Cand vine vorba de sectiunea de Stories – foarte putine lucruri pot opri Instagram-ul. Cu toate ca acest feature a fost lansat doar de 5 luni acesta beneficiaza deja de posibilitatea de a adauga link-uri, video-uri live si stickere. Conform Instagram, sectiunea de Stories a ajuns deja la 150 de milioane de postari zilnice iar 1 din 5 primeste deja un mesaj direct de la urmatoritori. Mai mult de atat, conform datelor oferite de Instagram, 70% dintre utilizatori ajung sa urmareasca business-ul care comunica prin acest feature. Pentru a produce un avantaj din aceasta imensa oportunitate, Instagram Stories va implementa un sistem de reclama si statistici. Reclame in Instagram Stories Reclamele vor fi vizualizate in full screen. Pentru inceput, Instagramul a facut cateva parteneriate cu 30 de brand-uri – printre care Maybelline New York, Nike, Netflix, and Qantas – pentru a testa acest nou format de reclama audio-video de 15 secunde. Aceste tipuri de reclame vor putea fi folosite de business-uri pentru masura impactul si pentru a targeta mai precis audienta. Airbnb este unul dintre brand-urile care folosesc Instagram Stories pentru a genera awareness catre produsele lor noi si o fac in felul urmator: Statistici in Instagram Stories Aceste statistici vor face parte integranta din sistemul de reclama pe Instagram. Conturile de business pe Instagram vor avea posibilitatea de a vizualiza statistici cu privire la: numar de afisari, vizualizari, contacte directe, click-uri. Aceste statistici vor ajuta brand-urile  sa creeze continut si reclame mult mai relevante pentru audientele lor. Esti curios cum vor arata aceste statistici? Uite un scurt preview: Conform Instagram, acest feature va ajunge la nivel global in doar cateva saptamani. Daca vrei sa fii printre primii care folosesc acest nou tip de reclame stii unde ne gasesti. Suntem la un click distanta. 
VEZI ARTICOLUL
Cum revolutioneaza noul update pentru Dynamic Ads pe Facebook?
Facebook se pregateste sa introduca un mare update cu privire la reclamele de tip dinamic, update care se preconizeaza a fi pozitiv cel putin pentru brand-urile de e-commerce mici, daca nu chiar pentru toate. Incepand de astazi, unii oameni de marketing vor putea promova reclame de tip dinamic catre utilizatori care au cautat pe mai multe site-uri sau au interactionat cu continut de pe Facebook cautand un produs similar. Ce reprezinta reclamele de tip dinamic? Reclamele de tip dinamic au fost lansate acum cativa ani (pe vremea aceea numite Dynamic Product Ads). Aceste reclame permit advertiserilor sa promoveze produselele din cataloagele lor catre potentiali cumparatori, bazandu-se pe interactiunea cu site-ul sau aplicatia acestora. Exista 3 solutii pentru a construi reclame de tip dinamic: Remarketing Remarketing-ul reprezinta posibilitatea de a crea o audienta din utilizatori care ti-au vizitat site-ul si a te promova catre ea. Poti face remarketing si fara reclame de tip dinamic, dar pana in prezent nu s-a gasit o solutie de a face invers. Catalog de produse Principalul beneficiu ar reclamelor de tip dinamic este ca sunt dinamice. In timp ce ai putea crea manual audiente si reclame bazate pe paginile pe care le viziteaza utilizatorii, reclamele de tip dinamic iti permit sa faci acest lucru intr-un mod automatizat. Acest lucru se datoreaza in principiu catalogului de produse. Oamenii de marketing pot uploada un fisier static cu produse sau pot permite Facebook-ului sa se logeze pe site pentru a updata regulat catalogul. In acest mod, Faceook primeste date cu privire la ce produse vinzi si cum pot fi afisate intr-o reclama (titlu, descriere, imagini, stoc, pret etc.) Template-uri prestabiliteCum poti crea o singura reclama care sa afiseze produse diferite in functie de utilizatorul care le vede? Cu un template, bineinteles. Acestea permit oamenilor de marketing sa introduca variabile intr-o reclama in loc sa se limiteze la un produs anume. Problema reclamelor de tip dinamic Reclamele de tip dinamic sunt o solutie foarte eficienta pentru a scuti timpul de lucru. Totusi, ele au oferit un real ajutor doar marilor companii de e-commerce cu un trafic considerabil. Brand-urile mai mici au fost limitate de numarul de utilizatori. Ei pot investi in campanii de promovare prin reclame de tip dinamic doar catre utilizatorii care le-au vizitat site-ul, iar fara un trafic consistent audientele sunt foarte mici. Acest lucru a avut un impact negativ asupra oamenilor de marketing, dar si asupra Facebook, limitand potentialul de incasare din reclame. Ce propune noul update? Incepand de astazi, Facebook va implementa un update la reclamele de tip dinamic ce va permite oamenilor de marketing sa targeteze “Broad Audiences” – audiente mult mai largi – adica mai mult decat doar cei care au vizitat site-ul sau aplicatia. Targetarea prin reclamele de tip dinamic va include si acei utilizatori care au interactionat cu content de pe Facebook sau au navigat pe mai multe site-uri cautand un produs similar cu cel promovat. Un comunicat de la Facebook spune: Acum, daca cineva navigheaza pe internet si cauta mobila prin intermediul mai multor platforme si site-uri, Facebook va  deduce ca acea persoana este interesata sa cumpere o canapea, si poate fi un bun candidat pentru a i se livra o reclama de tip dinamic pentru mobila. Cuvintele cheie aici sunt “cauta prin intermediul mai multor platforme si site-uri”, nu doar site-ul sau aplicatia ta. Orice site sau platforma. Cel mai de impact lucru aici sunt reclamele de tip dinamic – care au fost initial utilizate doar pentru remarketing – devin din ce in ce mai eficiente pentru a prezice intentia de cumparare prin faptul ca ofera oamenilor de marketing sa foloseasca mai multi indicatori de targetare, incluzand activitatea de pe Facebook – precum like-uri, click-uri pe reclame – dar si activitatea din afara Facebook – precum vizite pe site-uri. Un utilizator poate vizualiza mai multe site-uri pentru a gasi un produs, sau poate interactiona cu continut de pe Facebook care ofera acestuia un indicator ca respectivul utilizator poate fi interesat de un anume produs. Principalul scop este sa identifice cu o mai mare precizie intentia de cumparare. Pe langa remarketing, identificarea unei modalitati de targetate a utilizatorilor interesati de a cumpara un anume produs a fost o provocare continua. Daca vrei sa fii printre primii care va testa acest nou tip de reclame si de targetare, suntem la un click distanta.
VEZI ARTICOLUL
Importanta achizitionarii unui Certificat SSL pentru website-ul tau!
Dupa cum prea bine stiti, in august 2014, Google a lansat un anunt in care mentiona ca site-urile ce contin criptarea HTTPS – disponibila exclusiv prin certificatele SSL – vor fi mult mai bine clasate in listele de cautare (aici putem include si importanta alocarii unui IP dedicat domeniului – vom scrie in curand si despre acest aspect). Revenind la importanta criptarii prin HTTPS, premisa ideii la acea vreme a fost ca fiecare site web, indiferent ce activitate are, ar trebui sa comunice in siguranta de la un punct A la un punct B. Astfel, pentru a motiva proprietarii de site-uri sa cripteze conexiunea datelor, Google a inceput sa actioneze pe criteriul topului in motoarele de cautare. In decembrie 2015, Google si-a updatat crowlerele si a inceput indexarea paginilor HTTPS in mod implicit. Astfel, site-urile cu HTTPS au urcat cateva pozitii in Google, in defavoarea celor cu protocolul HTTP. Anul acesta, mai exact in ianuarie 2017, Chrome 56, a anuntat ca va afisa un semn distinctiv site-urilor care nu folosesc conexiunea HTTPS, pentru a determina proprietarii de website-uri sa foloseasca conexiuni sigure pentru utilizatori, mai ales in conditiile in care stocheaza date personale si efectueaza tranzactii online pe paginile web. Google a inceput sa notifice in august 2017 din nou proprietarii de site-uri care inca folosesc protocolul HTTP ca daca nu vor lua masuri inainte de octombrie 2017 atunci cand un utilizator va accesa site-ul web, va aparea un avertisment de ”site nesigur”, in sectiunea URL a browserului. Indiferent daca crezi ca este sau nu util un SSL sau ai alte perceptii despre conexiunea HTTPS, Google va afisa acelasi semn distinct tuturor site-urilor non-HTTP, chiar daca ai un simplu site de prezentare. Concret acest lucru v-a avea repercusiuni negative asupra vanzarilor companiei pe care o reprezinti (din cauza scaderii traficului generat atat din motoarele de cautare).  Trecerea site-ului pe protocolul HTTPS este destul de simpla – este nevoie doar de achizitia unui certificat SSL ( pe piata sunt disponibile mai multe tipuri de certificate SSL – acestea se aleg in functie de profilul fiecarui website in parte), care se va instala pe serverul web iar, mai apoi, din platforma web, se vor redirectiona link-urile spre HTTPS.
VEZI ARTICOLUL
Targul de Cariere Iasi 10 - 11 Oct 2017
Peste 60 de companii și organizații recrutează la Târgul de Cariere Iași mâine și miercuri (10-11 octombrie). Evenimentul are loc la Palas Mall și se adreseză celor care vor să facă următorul pas în viața lor profesională. Companii importante vin să-i cunoască pe viitorii lor colegi și vor organiza mini-interviuri, workshopuri și concursuri pentru a-i atrage pe cei mai buni candidați. În ce domenii recrutează companiile “Anul acesta, cele mai multe locuri de muncă aduse de angajatori la Târgul de Cariere sunt în domeniile IT, retail, industrie și automotive, și sunt foarte căutați vorbitorii de limbi străine. Asta nu înseamnă că vor fi neglijate și celelalte specializări”, declară Ioana Oros, PR Manager al Târgului de Cariere. Se caută, printre altele, project manageri, șefi de magazin, controlori financiari, graphic designeri, proiectanți, controlori de trafic, specialiști recrutare, specialiști transporturi, tehnicieni, editori video, reprezentanți relații clienți, consultanți vânzări, manageri de produs, operatori pe calculator, cercetători de piață, dezvoltatori web, contabili, analiști de business, manageri de achiziții, specialiști marketing, solution architects, ofițeri militari. „Marți și miercuri îi așteptăm la Târgul de Cariere pe ieșenii care sunt în căutare de noi oportunități în diverse domenii de activitate, căci evenimentul va reuni angajatori din aproape toate industriile. Sunt disponibile peste 3.500 de joburi.  Târgul e deschis marți de la 10 la 19 și miercuri de la 10 la 16”, spune Ioana Oros, PR Managerul Târgului de Cariere. La Târgul de Cariere Iași recrutează companii precum Accenture, Wizz Air, SCC Services România, BMT Group, Purolite, Amazon, Leroy Merlin, Lidl, Firecredit, Lear Corporation, Alten, Almaviva, Atexis, Conduent, Plexus, Id-entity, Delphi Diesel Systems și multe altele. Zonă de IT Pasionații de IT sau cei care doresc să își construiască o carieră în această industrie vor avea o întreagă zonă dedicată lor. Peste 15 companii din acest domeniu abia așteaptă să-i cunoască pe cei care ajung la standul lor. Deutsche Bank, Autoliv, SecureWorks, BlackRock, 3Pillar Global, Cenit, 3SOFT sunt doar câteva dintre firmele care vor fi prezente în zona IT&C. Participă gratuit la workshopul “Geometria Jobului” În cadrul Târgului de Cariere vor avea loc workshopuri unde candidații vor afla cum să devină mai competitivi pe piața muncii. Astfel, BMT Group vine la târg cu un workshop unde poți învăța cum să identifici jobul care ți se potrivește. Workshopul “Geometria Jobului” este bazat pe interacțiunea cu publicul despre cum se definește jobul ideal, cum il identificăm, cum îl obținem și cum îl păstrăm. Va avea loc în prima zi de târg (marți, 10 octombrie), de la ora 18.00 și va fi susținut de Silviu Caracus, HR Business Partner BMT Aerospace. Înscrierile se fac aici: http://www.targuldecariere.ro/iasi-global/seminarii/ Joacă-te și călătorește în lumea virtuală Organizatorii îi vor ține ocupați pe candidați în zonele de entertainment. VR Zone este marea surpriză a ediției din acest an și este locul unde poți explora fascinanta lume virtuală cu ajutorul tehnologiei. “VR Zone va fi, cu siguranță, una dintre atracțiile evenimentului, iar toată lumea va avea acces la această tehnologie”, detaliază Ioana Oros, PR Manager al Târgului de Cariere. Mai mult, cei prezenți se vor putea bucura de zona de Gaming, unde vor avea la dispoziție jocuri arcade. Tot aici se vor organiza și concursuri la fața locului. În plus, în cadrul TdC va fi amplasat Standul de Demisii, locul unde candidații pot decide dacă jobul actual e cel potrivit pentru ei și unde vor avea parte de consiliere profesională. Câștigă 500 de euro la TdC Toți participanții care ajung la Târgul de Cariere Iași vor primi un talon de tombolă, cu ajutorul căruia se vor putea, apoi, înscrie la concursul vidaXL. Premiul constă într-un voucher de cumpărături de 500 de euro pe site-ul www.vidaxl.ro. Târgul de Cariere Iași are loc în 10-11 octombrie, la Palas Mall. Detalii găsiți pe www.targuldecariere.ro.
VEZI ARTICOLUL
5 trenduri în web design de care să ţii cont în 2018
Cuprins 5 trenduri în web design de care să ţii cont în 2018 #1. Modele, linii și cercuri – forme geometrice #2. Culorile luminoase #3. Imagini unice și grafică adaptată #4. Conținut foto #5. Animațiile   Ca antreprenor este important să fii la curent cu cele mai recente știri și soluții în online și este necesar să știi care sunt tendințele în web design din următorul an. Succesul online poate fi asigurat cu un web design unicat. Din păcate, web designul este extrem de dinamic şi designerii ar trebui să înţeleagă că acesta este un proces continuu de a câștiga noi abilități și cunoștințe. Hai să aflăm care sunt tendinţele și ce preziceri exista pentru web design în 2018 . În proiectele pe care le implementăm, întotdeauna luăm în considerare noile trenduri din design și reuşim să combinăm cerințele și dorințele clienţilor cu stilul modern.   #1. Modele, linii și cercuri – forme geometrice Apărut în 2016, acest trend a câştigat popularitate în 2017 și va continua să se dezvolte şi în 2018. Cu ajutorul formelor și modelor de pe pagină se pot obține rezultate excelente. Mai întâi de toate, designul și aspectul sunt apreciate în proiectarea inițială însă designul plat și designul material pot fi combinate cu elemente decorative sau forme simple.     #2. Culorile luminoase Adaugă culori luminoase și observă cum designul material și designul plat se combină perfect adăugând valoare paginii tale. De exemplu, Instagram a hotărât să schimbe imaginile și siglele. Au schimbat culorile folosind o paletă multicoloră și au implementat culori de tranziție (gradient). Siglele, butoanele și alte elemente au primit un nou stil. Aceasta a fost tendința în 2017 și presupunem că va continua să fie utilizată si în 2018.     #3. Imagini unice și grafică adaptată Designul grafic are o valoare importanta în web designul obișnuit. Grafica adaptată are un potențial semnificativ care nu a fost complet descoperit și care va asigura popularitatea ilustrațiilor grafice în 2018.    Pictogramele și schițele au capturat cota de piață din zona business. Această tendință continuă să se dezvolte în web design și vor avea un impact direct asupra nivelului de performanță vizuală.         #4. Conținut foto Conținutul foto rămâne relevant în web design în 2018 în special pentru e-commerce: mai mult de 60% din utilizatorii cred că factorul decisiv al unei achiziții este întărit de imagini și fotografii, astfel încât ar trebui să le dăm maximă atenție. Fotografiile de calitate sunt primul pas pentru a avea succes în vânzarea online fiind incluse în trenduri ecommerce 2018. Dacă aveți nevoie de un design unic și ușor de recunoscut poți colabora cu un designer digital. O abordare individuală cu privire la design și grafică va evidenția și va aduce un plus de expertiză superior. (Vizualizează Portofoliu)   #5. Animațiile în zilele noastre animațiile sunt literalmente oriunde: în sigle, pictograme la site-uri și aplicații, tranziții între obiectele ce fac parte din materialul design. Uneori, chiar in email marketing, designul interactiv aduce un plus important.   Videourile și GIF ul de calitate superioară oferă o adevarată plăcere vizuală pentru ochii potențialilor clienți motiv pentru care sunt considerate un mod important de a adăuga efecte importante unei pagini pentru a păstra atenția vizitatorului o lungă perioadă de timp.      Ai nevoie de un web design profesional? Spune-ne despre proiectul tău – Contact – și lasă-ne pe noi să ne ocupăm de webdesign ul tău în online.
VEZI ARTICOLUL
DESIGN GRAFIC
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut.
Brain Hub IT
Brain Hub IT este lider în livrarea de soluții personalizate de instruire, recrutare și plasare de personal IT. Pentru a ține pasul cu mediul în continuă evoluție al companiilor care organizează cursuri gratuite în IT, Creative Wings a propulsat Brain Hub It înaintea concurenței prin rebranding și strategii de extindere a notorietății în mediul online.
VEZI PROIECTUL
Migali Dental Clinic
Clinica Dentară Migali este locul unde zâmbetele se nasc fără suferință. Pentru a poziționa eficient Clinica Migali ca furnizor de servicii de înaltă calitate, Creative Wings a optimizat prezența în online prin crearea și implementarea unui nou site, susținut de campanii personalizate de promovare: Google, Facebook, Sms, E-mail Marketing.
VEZI PROIECTUL
Carauto Serv – Birou consultanta daune
De peste 14 ani pe piața locală și 1200 de dosare anual, Carauto Serv este partenerul persoanelor care au nevoie de sprijin pentru întocmirea dosarului de daună. Creative Wings a creat o campanie extinsă ce include servicii specializate în branding si webdesign, axate pe ROI și pe creșterea gradului de conștientizare a mărcii.
VEZI PROIECTUL
GlobalTeh Contractor – Demolari, Terasamente si Constructii
Certificările și sistemele performante folosite de GlobalTeh Contractor ne-au provocat să transpunem în online un brand nou, revigorat, cu un webdesign unic, dinamic, atractiv. Noul website globalteh.ro creat de Creative Wings promovează imaginea companiei către utilizatorii din online și asigură contactul permanent cu actualii clienți.
VEZI PROIECTUL
Ozon Corner
Ozon Corner este un program de susținere, ghidare și consiliere a angajatilor în vederea îmbunătățirii performanțelor și a well-being-ului. Creative Wings a creat și a lansat pentru Ozon Corner o prezență modernă și elegantă în online, ce evidențiază programele de consiliere in-house, într-un spațiu special amenajat în companii.  
VEZI PROIECTUL
UpRise Automation
Fondată în 2017 de doi ingineri care au adunat experiență și cunoștințe lucrând pentru companii multinaționale de automatizare, UpRise Automation oferă servicii de automatizare și inginerie la nivel mondial. Creative Wings a proiectat și dezvoltat o platformă cu funcționalități complexe și o arhitectură cu conținut intuitiv.
VEZI PROIECTUL
Psyho Global Consult - Institut de cercetare
Psyho Global Consult este un institut de cercetare ce realizează sondaje de opinie, analize de conținut și cercetări științifice în domeniul datelor. Creative Wings a ajutat la creșterea recunoașterii și consolidării mărcii pe o scară extinsă, actualizarea imaginii, o nouă prezență web și grafică personalizată pentru prezentările business.
VEZI PROIECTUL
DESIGN BRANDING
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut.
Brain Hub IT
Brain Hub IT este lider în livrarea de soluții personalizate de instruire, recrutare și plasare de personal IT. Pentru a ține pasul cu mediul în continuă evoluție al companiilor care organizează cursuri gratuite în IT, Creative Wings a propulsat Brain Hub It înaintea concurenței prin rebranding și strategii de extindere a notorietății în mediul online.
VEZI PROIECTUL
Millennium Business Travel
Millennium Travel propune un concept de calatorie unic in Romania, coreland explorarea unor locuri unice de pe glob cu o calatorie interioara, rezultatele fiind o descoperire a sinelui si o constientizare a elementelor ce pot aduce echilibrul in viata personala si profesionala. De la flyere de prezentare a conceptului de calatorie, la mapa de prezentare a serviciilor oferite clientilor, toate au fost realizare de echipa Creative Wings.
VEZI PROIECTUL
Asociatia Club Sportiv „Iris” Iasi
Daca ar fi sa vorbim despre ce are omul cel mai de pret, am vorbi despre cele mai importante aspect, si anume, sanatatea si copiii. Pentru asta Asociatia Club Sportiv Iris Iasi ofera antrenamente de baschet, arte martiale si pregatire fizica profesionista pentru copii. In strategia de promovare pentru Asociatia Club Sportiv Iris Iasi am inclus urmatoarele: Dezvoltare Brand si Identitate Vizuala Materiale promotionale personalizate
VEZI PROIECTUL
Hipiti-Hopp loc de joaca pentru copii
Hipiti-Hopp a luat naștere din dorința de a oferi părinților, copiilor, locul de relaxare și de evadare din rutina zilnică care ne înconjoară. În crearea identității vizuale Creative Wings a selectat cu grijă culorile, fontul, elementele grafice, ținând cont  de percepția clienților și a angajaților despre ceea ce reprezintă Hipiti-Hopp.
VEZI PROIECTUL
Cabinet de avocatura
Prestigiul unui avocat și succesul său profesional necesită o strategie online și un brand puternic. Creative Wings a conceput, a proiectat și a construit brandul de la început, creând o identitate distinctă a mărcii pe o piață concurențială a serviciilor juridice, asigurând o experiență memorabilă pentru utilizatorii online.
VEZI PROIECTUL
Carauto Serv – Birou consultanta daune
De peste 14 ani pe piața locală și 1200 de dosare anual, Carauto Serv este partenerul persoanelor care au nevoie de sprijin pentru întocmirea dosarului de daună. Creative Wings a creat o campanie extinsă ce include servicii specializate în branding si webdesign, axate pe ROI și pe creșterea gradului de conștientizare a mărcii.
VEZI PROIECTUL
Clinica Gine-Med Obstetrica & Ginecologie
Gine-Med este o clinică particulară, specializată în obstetrică-ginecologie, geriatrie și medicină internă. Dotată cu aparatură de ultimă generație, prezența online creată de Creative Wings pune accent pe calificările deosebite ale personalului medical din cadrul clinicii și pe integrarea unui sistem simplificat de programări online.
VEZI PROIECTUL
Easy Lift – Nacele si Platforme de lucru la inaltime
Easy Lift oferă soluții ideale pentru lucrul la înălțime într-un mod sigur și eficient. Orice lucrare este susținută de personal calificat cu o vastă experiență în domeniu. Creative Wings a dezvoltat notorietatea brandului și a îmbunătățit conversia clienților prin implementarea de pagini de destinație strategice și campanii digitale angajatoare.
VEZI PROIECTUL
Proiect imobiliar – Vulcani Residence
Vulcani Residence este un ansamblu imobiliar modern, luminos, intim, aerisit, adaptat pieții imobiliare, oferind locuințe confortabile, sigure și eficient compartimentate. Pentru a-și întări poziția și pentru a se adapta schimbărilor din piață, dezvoltatorul a apelat la Creative Wings pentru strategie și implementare (brand awareness, sales online).
VEZI PROIECTUL
GlobalTeh Contractor – Demolari, Terasamente si Constructii
Certificările și sistemele performante folosite de GlobalTeh Contractor ne-au provocat să transpunem în online un brand nou, revigorat, cu un webdesign unic, dinamic, atractiv. Noul website globalteh.ro creat de Creative Wings promovează imaginea companiei către utilizatorii din online și asigură contactul permanent cu actualii clienți.
VEZI PROIECTUL
Ozon Corner
Ozon Corner este un program de susținere, ghidare și consiliere a angajatilor în vederea îmbunătățirii performanțelor și a well-being-ului. Creative Wings a creat și a lansat pentru Ozon Corner o prezență modernă și elegantă în online, ce evidențiază programele de consiliere in-house, într-un spațiu special amenajat în companii.  
VEZI PROIECTUL
IGLU Acoperisuri
IGLU acoperișuri este lider regional în distribuția și montarea sistemelor de acoperiș (țiglă metalică, tablă făltuită, sisteme pluviale, ferestre de mansardă). Creative Wings este partenerul de marketing IGLU ce a implementat strategia de rebranding, dezvoltarea mesageriei de marcă, site-ul web, fontul, ilustrațiile personalizate și designul vizual.
VEZI PROIECTUL
UpRise Automation
Fondată în 2017 de doi ingineri care au adunat experiență și cunoștințe lucrând pentru companii multinaționale de automatizare, UpRise Automation oferă servicii de automatizare și inginerie la nivel mondial. Creative Wings a proiectat și dezvoltat o platformă cu funcționalități complexe și o arhitectură cu conținut intuitiv.
VEZI PROIECTUL
Marius Ghidel – Scriitor
Marius Ghidel este un caz unic, spectaculos și interesant tocmai pentru că el are acest tip de memorie ancestrală, cu o experiență fantastică de trecere printre văluri și de călătorie involuntară prin lumi paralele. Creative Wings a proiectat și lansat prezența web pentru o experiență intuitivă, susținută prin campanii personalizate digitale.
VEZI PROIECTUL
Psyho Global Consult - Institut de cercetare
Psyho Global Consult este un institut de cercetare ce realizează sondaje de opinie, analize de conținut și cercetări științifice în domeniul datelor. Creative Wings a ajutat la creșterea recunoașterii și consolidării mărcii pe o scară extinsă, actualizarea imaginii, o nouă prezență web și grafică personalizată pentru prezentările business.
VEZI PROIECTUL
Little Joy - Magazin online pentru copii
Universul nostru, Littlejoy a fost creat pornind de la o serie de valori fundamentale bine definite, pe care dorim sa le transpunem in viata copiilor cu ajutorul parintilor. Scopul nostru esential este sa ne asiguram ca cei mici se dezvolta intr-un mediu sanatos si echilibrat. Tocmai din acest motiv ne dorim, prin intermediul produselor noastre, sa le transmitem copiilor, inca de la o varsta frageda, importanta responsabilitatii fata de conservarea mediului inconjurator.
VEZI PROIECTUL
BeMyGuest - Atelier de invitatii
BE MY GUEST este un atelier de creație specializat în invitații de nunta și papetaria aferentă unei nunți perfecte (plicuri de bani, meniuri și numere de masă). Creative Wings a lucrat cu echipa Be My Guest pentru a crea un logo și o identitate de marcă distinctă, proiectând și dezvoltând o platformă adaptată pieței ecommerce din România.
VEZI PROIECTUL
MARKETING ONLINE
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut.
Brain Hub IT
Brain Hub IT este lider în livrarea de soluții personalizate de instruire, recrutare și plasare de personal IT. Pentru a ține pasul cu mediul în continuă evoluție al companiilor care organizează cursuri gratuite în IT, Creative Wings a propulsat Brain Hub It înaintea concurenței prin rebranding și strategii de extindere a notorietății în mediul online.
VEZI PROIECTUL
Millennium Business Travel
Millennium Travel propune un concept de calatorie unic in Romania, coreland explorarea unor locuri unice de pe glob cu o calatorie interioara, rezultatele fiind o descoperire a sinelui si o constientizare a elementelor ce pot aduce echilibrul in viata personala si profesionala. De la flyere de prezentare a conceptului de calatorie, la mapa de prezentare a serviciilor oferite clientilor, toate au fost realizare de echipa Creative Wings.
VEZI PROIECTUL
Migali Dental Clinic
Clinica Dentară Migali este locul unde zâmbetele se nasc fără suferință. Pentru a poziționa eficient Clinica Migali ca furnizor de servicii de înaltă calitate, Creative Wings a optimizat prezența în online prin crearea și implementarea unui nou site, susținut de campanii personalizate de promovare: Google, Facebook, Sms, E-mail Marketing.
VEZI PROIECTUL
Bologna Service – Distribuitor platforme mobile si semimobile
Din 2002 pe piața din România, membră a grupului Oil&Steel, Bologna Service este un ajutor sigur și eficient în domeniul construcțiilor. Creative Wings a lucrat cu Bologna Service pentru a reîmprospăta brandul și prezența online, oferind o identitate modernă și o conexiune profesională mai clară pe segmentul de platforme mobile si semimobile.
VEZI PROIECTUL
Aparat Dentar Iasi – Migali Dental Clinic
De peste 11 ani Clinica Migali oferă soluții profesionale în domeniul stomatologiei tuturor pacienților care le trec pragul. Cu o prezență constantă în mediul online susținută de Creative Wings, noul proiect aparatdentariasi.ro reprezintă o sursă importantă de informare pentru persoanele aflate în cautarea unui aparat dentar fix/mobil.  
VEZI PROIECTUL
Magazin online – S.N.Lazarev
Asocierea brandului personal https://autor.lazarevsn.ro cu produsele comercializate pe magazinul online https://lazarevsn.ro a fost o provocare ambițioasă pentru Creative Wings. Integrarea cu Smart Bill, GLS Tracking a întregit funcționalitatea siteului lazarevsn.ro, facilitând achizițiile online ale opereler marca S.N. Lazarev.
VEZI PROIECTUL
Easy Lift – Nacele si Platforme de lucru la inaltime
Easy Lift oferă soluții ideale pentru lucrul la înălțime într-un mod sigur și eficient. Orice lucrare este susținută de personal calificat cu o vastă experiență în domeniu. Creative Wings a dezvoltat notorietatea brandului și a îmbunătățit conversia clienților prin implementarea de pagini de destinație strategice și campanii digitale angajatoare.
VEZI PROIECTUL
IGLU Acoperisuri
IGLU acoperișuri este lider regional în distribuția și montarea sistemelor de acoperiș (țiglă metalică, tablă făltuită, sisteme pluviale, ferestre de mansardă). Creative Wings este partenerul de marketing IGLU ce a implementat strategia de rebranding, dezvoltarea mesageriei de marcă, site-ul web, fontul, ilustrațiile personalizate și designul vizual.
VEZI PROIECTUL
BeMyGuest - Atelier de invitatii
BE MY GUEST este un atelier de creație specializat în invitații de nunta și papetaria aferentă unei nunți perfecte (plicuri de bani, meniuri și numere de masă). Creative Wings a lucrat cu echipa Be My Guest pentru a crea un logo și o identitate de marcă distinctă, proiectând și dezvoltând o platformă adaptată pieței ecommerce din România.
VEZI PROIECTUL