Brand Identity – Interviu

Brand Identity – Interviu

Ne propunem sa construim un brand care sa va reprezinte in totalitate dar sa si transmita clientilor dumneavoastra incredere si siguranta. Acest lucru necesita munca, cooperare, pasiune si talent. Pentru a-i ajuta pe designerii nostri talentati sa faca o treaba excelenta, este important sa ajungem impreuna la un limbaj comun.

De aceea, va rugam sa completati chestionarul de mai jos cu atentie si sa ne ne oferiti cat mai multe detalii ce ne vor ajuta sa construim brandul dumneavoastra.

A. Informatii despre companie:

1. Care este povestea firmei? Cum ati inceput?

2. Cu ce (serviciu/produs) doriti sa iesiti in evidenta? Punctul forte al companiei dumneavoastra.

3. Care credeti ca sunt minusurile companiei dumneavoastra? Dar punctele slabe ale produselor/serviciilor pe care le oferiti?

4. Care sunt oportunitatile de dezvoltare ale companiei in viitorul apropiat?

5. Care sunt amenintarile care credeti ca pot pune in pericol dezvoltarea companiei in urmatorii ani?

6. Care sunt cele 3 valori principale ale companiei / in care credeti dumneavoastra?

7. Care este diferenta dintre compania dumneavoastra si competitorii directi?

8. Care sunt principalii 3 competitori (directi sau indirecti)? Ce va place vis-a-vis de identitatea lor? Ce nu va place vis-a-vis de identitatea lor?

B. Informatii despre proiect si design:

9. Enumerati 3 culori care credeti ca se potrivesc companiei dumneavoastra:

10. Enumerati 5 adjective care credeti ca se potrivesc companiei dumneavoastra:

11. Daca ar fi sa alegeti un animal care sa reprezinte compania dumneavoastra pe un blazon/steag, care ar fi acela?

12. Daca ar fi sa alegeti un peisaj care sa reprezinte compania dumneavoastra, care ar fi acela?

13. Daca ar fi sa alegeti un stil cultural reprezentativ pentru compania dumneavoastra, care ar fi acesta? (Va rugam sa ne oferiti ca mai multe detalii despre: obiceiurile culturale, modul de viata, valori etc.)

14. Cum/ Unde va fi folosit logo-ul? (Stampila, pliate, etichete, etichete de haine, electronice, suveniruri, accesorii etc.)

15. Doriti alte servicii aditionale de design pe langa crearea brandului? (Carti de vizita, mape de prezentare, website etc.)

16. Enumerati 3 exemple de logo-uri care va plac:

17. Enumerati 3 exemple de logo-uri care nu va plac si considerati ca nu va reprezinta:

18. Exista elemente care ati dori sa se regaseasca in design-ul brandului dumneavoastra?

19. Care este termenul limita de livrare?

20. Care este bugetul pe care doriti sa il alocati acestui proiect?

C. Informatii despre clientii companiei:

21. In viziunea dumneavoastra cum arata clientul ideal (varsta, sex, ocupatie, salariu ... sau care este domeniul de activitate, cifra de afaceri ...)? Daca exista mai multe segmente de clienti, va rugam mentionati aceste caracteristici pentru fiecare segment in parte.

22. Care este mesajul principal pe care doriti sa il transmiteti clientilor companiei dumneavoastra?

23. Ati realizat studii de cercetare despre profilul clientilor dumneavoastra sau cu privire la perceptia serviciilor/produselor oferite in piata? Care au fost concluziile acestora?


Nume/Prenume:
Compania:
Telefon: